امیرطاهاامیرطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

قصر خاطرات امیرطاها

امیرطاهای 1 تا 5 روزه

1392/11/24 14:12
نویسنده : مامان سمیه
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

روز سوم و شکل خوابیدن امیرطاها کوچولو

 

روز پنجم؛ امیرطاها آماده شده و لباسای زمستونیشو پوشیده که با بابایی و مامان بزرگ و عمه جونش بره دکتر

 

برگشتش از دکتر

وقتی همه مون خوشحال بودیم که خدارو هزار هزار بار شکر که هیچ مشکلی نداره

(این عکس اختصاصی ِ درخواست مامان جون (مامان بزرگ ِ مامان سمیه) هست که الان تهرانه و عکس چشم باز ِ آقا امیرطاها رو درخواست کرده بود)

 

اینجا از بس خسته شدم دارم خمیازه میکشم و دل مامان بزرگا و عمه هامو می‌برم

 

اینجا تازه شیر خوردم و بابایی داره میزنه به پشتم تا آروغ بزنم

 

خلاصه اینکه ما اینیم دیگه، حواستون باشه که کیک بوکسینگ کار کردم  تو این 9 ماه درحد اِندش نیشخند

پسندها (2)

نظرات (27)

مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
24 بهمن 92 10:15
عزیزم چقدر نازی
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم مامان دوقلوها
الهه
24 بهمن 92 11:24
ماشالله الهی انگاری واقعا مرد کوچولو هست ایشالله همیشه تنش سالم باشه لبش خندون .فدای چشماش بشم ماشالله خیلی خوشگله سمیه جون خدا براتون نگه داره (الله الیزده اوجوزدا ساخلاسین ،الله انالی بابالی بوتسون ) از خودتم یه ندایی بده خانومی نگرانتیم
مامان سمیه
پاسخ
فدات الهه جان راهنمایی هات خیلی کمکم کرد کلی خودت و آیهان کوچولوت رو دعا کردم
مامان نیم وجبی خانوم گل گلاب
24 بهمن 92 11:33
هو هو.....هو هو....آهای فریاد فریاد....بیا وسط.....هو هو.....می بینم که چشمای اقا امیرطاها به چشای خودت رفته....پس تخم مرغای2زرده و اب دریا و رازیانه کار خودشو کرد......بی خیال....بیا وسط...فعلا برا اولین بار آهنگ وبلاگتو شنیدم.....بیا وسط....ما رو که جو گرفته....
مامان سمیه
پاسخ
یکی این زیبای جوگیر رو بگیره دختر آب دریا رو از کجات درآوردی؟ولی تخم مرغ دوزرده رو خورده بودم زیبا چقد مونده تسنیم خانومتو بغل بگیری؟
سمیه
24 بهمن 92 14:37
وااااااااااااااااااااااااااااااااای چه نازه فدات شم وروجک
مامان سمیه
پاسخ
وروجک نیستم خاله پسر خوبی ام
*بهار*
24 بهمن 92 16:06
دلم آب شد منم نی نی مو میخواااااااااااااااااااااام
مامان سمیه
پاسخ
بهارجان عجله نکن کم موند توهم دختر نازتو بغل کنی
ثمینه
24 بهمن 92 19:35
تبریک تبریک دخمل خاله جونم تیریکتفلد نی نی ت مبارک خیییلی خوشحال شدم دیدمش خییلی نازه دوستش می دارم زیاد ای جوون آدم دوست داره گاز گازش کنه ایشالا زیر سایه مامان باباش تا120 سال زنده باشه از طرف من یه دانا ماچش کن یه ماچ آبدار خدا برات نگهش داره عجیجم الهی قربونش برم کاشکی زودتر بشه ما بیایم و این جوجو رو بغل کنیم مواظب پسر دخمل خالمون باشیا
مامان سمیه
پاسخ
به به قیزی خاله مرسی که برا امیرطاها کوچولو کامنت گذاشتی ایشالا زودی میای و بغلش میکنی
مامان آیهان کوچولو
24 بهمن 92 21:00
قربون پسر ناز بشم
مامان سمیه
پاسخ
میسی خاله فریده
زهره
25 بهمن 92 14:43
ماشاالله تند تند وبلاگتونو واپ کنید که ببینم گل پسر در چه حاله اینجا خونه ما هم اقای شوهر میبینه هم مامانم
مامان سمیه
پاسخ
فدات زهره جان چشم حتما انشاالله زود خوب شم زود زود عکس میذارم
مرجان
25 بهمن 92 23:08
وااااااااااااااااااااااااااااااای هزارهزارماشاله چشم نخوری ایشاله وای خدا چقدرپسرت نازه بخورمش ماشاله تو این پنج روزه کلی تغییرکرده و بزرگ شده سمیه چشمای امیرطاها رنگیه؟چه خوردنی بشه این پسر کوچولوی ما اینجورکه معلومه زردی و دلپیچه هم نداره'آفرین گل پسر خاله که مامانشو اذیت نمیکنه سمیه خواهشا عوض من بخورش 'ببخشید یعنی ببوسش دلم خواست بغلش کنم فشارش بدم!!!!!!!!!! خودت خوبی؟روبراهی؟
مامان سمیه
پاسخ
مرجان همچی میگی انگار خودت یه ماه پیش متین کوچولوتو به دنیا نیاوردی آره گلم انگار رنگیه.همه میگن همرنگ چشای خودته،کمی سیرتر زردی هم هزارهزار بار شکرخدا نداشت،ولی دلپیچه داره گاهی همچین از ته دل جیغ میزنه جیگرم کباب میشه خودمم نه زیاد خوب نشوم.نمیدونم چرا.شدیدا شکمم درد داره
مامان آیهان کوچولو
26 بهمن 92 2:50
نی نی من هستش اونو تغییر بده شکر خدا امیر طاها دیگه دنیا اومده تو دل مامانش نیستش. نازش کن از طرف من.
مامان سمیه
پاسخ
چی فریده جان؟ مرسی چشم موچشم میکنم
ستاره
26 بهمن 92 7:39
تبریـــــــــــــــــــــــک عزیزم وای سمیه جون خدا حفظش کنه چقدر نازه منم دلم نی نیم می خواد ببخشید سمیه جون با تاخیر تبریک میگم ماشا...چقدر مو داره ناقلا چی میخوردی
مامان سمیه
پاسخ
مرسی ستاره جان عجله نکن کم مونده نی نی خودتو بغل کنی
سميه كرجي
26 بهمن 92 11:14
ووووااااي خدا مبارك باشه سميه جون چقدر نازه ماشالله از طرف من ببوسش هر روز هم براش اسپند دود كن
مامان سمیه
پاسخ
به به سمبه کرجی خوبی؟النا خانوم ما خوبه مرسی خاله چشم
ماریا .
26 بهمن 92 11:26
وای سمیه خیلی خوشگل و ناز شده الهی قربونش برم . این نوه جدید خانواده ما اندازه امیر طاها تو دل برو نیست . خدایی خیلی جیگره مخصوصا با اون سرهمی مغز پسته ای آدم میخواد قورتش بده . خودتم ایشالله خیلی زود خوب میشی عزیزم . ما هم زیاد دعات میکنیم که سریع سرپا بشی. خیلی خوشگله خدا بهت ببخشه . یه اسفند براش دود کن . چشم شور نیستم ها از بس خوردنی شده میگم
مامان سمیه
پاسخ
لطف داری ماریا جان انشاالله نی نی خودت
عاطفه
26 بهمن 92 12:40
وای وای چه نازتر شده این گل پسرمون خدا برات حفظش کنه چه لباسای خوشگلی مامان سمیه براش خریده .سمیه از طرف من از دستای کوچولوش یه بوس آبدار بکن
مامان سمیه
پاسخ
وااااای سلام عاطفه خوبی؟ دوست امیرطاهای من چطوره؟بزرگ شده
تينا
26 بهمن 92 14:38
اي جانممممممممممم سميه جون چقدر نازه انشاله زير سايه پدر مادر هميشه سالم و خوشبخت باشه چشاشو نيگااااااااااااا خيلي خوردنيه
مامان سمیه
پاسخ
مرسی تینا جان کلی دعات کردما تو اتاق عمل مطمینم خدا خیلی زود یه نی نی دیگه بهت میده
maryam
26 بهمن 92 18:13
وااااااای خدا حفظش کنه،هزار ماشاالله
مامان سمیه
پاسخ
ممنون مریم جان
فریده
26 بهمن 92 23:39
عزیززززم....خیلی نازه سمیه جون...بوس از طرف من و آرتا جوونی
مامان سمیه
پاسخ
مرسی از طرف من و امیرطاها جوونی
افسونی
27 بهمن 92 7:43
واااااااااااااااااااااااای عزیزم ایشالله همیشه سالم و سرزنده باشه سمیه جون عروسک بازی شروع شد
مامان سمیه
پاسخ
افسون جان هنوز جای عملم خوب نشده برا همین نمیتونم بشینم و عروسک بازی کنم و همه ش دلم ضعف میره براش
عصیانگر
27 بهمن 92 9:47
خدا برات حفظش کنه عزیزم . ماشاالله چقدر دوست داشتنی و نازه. براش سوره ی ناس رو زیاد بخون که چشم نخوره
مامان سمیه
پاسخ
ممنون زهرا جان چشم حتما میخونم
maryam
27 بهمن 92 13:21
دلمونو آب کردی دختر حسابی منم پسرمو میخواااااااااااااااااااام
مامان سمیه
پاسخ
هه هه هه دلت بسوزه
نگار
27 بهمن 92 13:55
وووووووووووووولااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سمیه نمیدونی چقدر خوشحالم از اینکه خدا اینقده مهربونه و پسرتو عین دسته گل انداخت توی بغلت ماشالاه هزار ماشالاه مردیه واسه خودشااا خیلی خوشگله و من احساس میکنم خیلی شبیه خودته امیرطاهاتو که میبینم دلم برای فسقلی خودم تنگ میشه دعا کن و از پسر نازتم بخواه که دعام کنه و منو به فرشته ها بسپره که نی نی منم سالم و سلامت بشه عوض من ببوسش و محکم بغلش کن بقول خودمونیا...آللاه ننه لی دده لی بویوتسون ( قوجاتسین)
مامان سمیه
پاسخ
نگارجان الکی نگران چی هستی؟ نترس نی نی توهم سالم و سلامت به دنیا میاد
آرزو
28 بهمن 92 16:40
سلام عزیزم تبریک میگم.خوش قدم و خوش روزی باشه ایشالا هزارماشالا به گل پسرمون که به قول خودت آذری تمومه خدا حفظش کنه. گل پسرمن محمدامینم الان 6ماهه شده
مامان سمیه
پاسخ
به به سلام مامان محمدامین خوشحالم کردی روی ماه محمدامین رو از طرف من ببوس
مامان آیهان کوچولو
29 بهمن 92 3:12
همونی که بالای وب هست تو منو نوشته "نی نی من" اونو تغییر بده. سن امیر طاهارو نشون بده.
مامان سمیه
پاسخ
آهان اوجور؟ چشم
ساناز
29 بهمن 92 13:41
سلام خانومی ماشا... چه پسر نازی راستی سمیه جون منم بالاخره مامان شدم خوابم تعبیر شد نی نیم نه ماه از امیرطاها کوچیکتره
مامان سمیه
پاسخ
خداروشکر سانازجان خبر خوبی بود خیلی خوشحال شدم
الهه
1 اسفند 92 0:59
سمیه جون بابا خسته شدم از بس اومدم دیدم پست جدید نزاشتی بابا زود باش دیگه مردم از انتظار
مامان آیهان کوچولو
5 اسفند 92 1:45
عکسای جدید لطفا
نگار
26 اسفند 92 8:09
آللاهههههههییییییییییی عاشق این عکس آخریشم که دستشو مشت کرده