امیرطاهاامیرطاها، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قصر خاطرات امیرطاها

تولدت مبارک

1393/11/19 21:34
نویسنده : مامان سمیه
3,848 بازدید
اشتراک گذاری

امیرطاهای نفس و عمر مامان تولدت مبارک

یک سال از ورودت به دنیای من و بابا گذشت و تو بزرگتر شدی

هرروز زندگی مارو شاد و شادتر کردی

روزها و شبها با شیرینی و سختی خاص خودش گذشت

و اما هرروز خدارو هزار هزار بار شکر میکنیم که فرزند سالم و شاد و باهوشی به اسم امیرطاها بهمون عنایت کرده

و من، مادرت ؛ از خدای عزیزم ممنونم که با دادن تو بهم غم‌ها و غصه‌هامو ازم دور کرد

از خدای خوب و مهربونی که امیرطاها رو بهم داده عاجزانه خواهش میکنم همه ی بچه‌ها رو سالم و سلامت نگه داره و تو مراحل زندگی و تحصیل و کار موفق و سربلندشون بکنه، امیرطاهای من رو هم همین طور

گلم بااینکه تولد شما امروز بود ولی به خاطر بابابزرگت مجبور شدیم جمعه جشن بگیریم

و اونقدر سرمون شلوغ شد که اصلا یادمون رفت ازت تکی عکس بگیریم

اما همین عکسها هم خیلی قشنگ هستن و مطمئنا برامون خاطره ی شیرینی خواهند شد

 

امیرطاهای گلم من از دو سه هفته پیش مشغول درست کردن وسایل تزیینی مراسمت بودم که به این شکل در اومدن


این هم کارت دعوتت و برگه ی یادگاری که مهمونامون زحمت کشیدن و برات چند خط یادگاری نوشتن

کیک تولد آدم برفی پسر گلم

و کادوها ... ممنون از همه که اومدن و با کادوهاشون شرمنده مون کردن

این هم امیرطاها کوچولو بعد از رفتن مهمونا و خوشحالیش با دیدن بخشی از کادوها

و تبریک نی نی وبلاگ ... مرسی نی نی وبلاگ عزیز

 

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان پارسا
21 بهمن 93 9:56
سلام سمیه جان، تولد پسر گلت مبارک راستی از مامان آیهان (الهه) خبر داری؟ من 4_5ماهی میشه ازش بی خبرم نگرانش شدم
مامان سمیه
پاسخ
سلام ممنون نه عزیز م اصلا خبر ندارم
فریده مامان آیهان
23 بهمن 93 2:58
سلام به سمیه جون و گل پسری. امیرطاها جون تولدت مبارک گلم.الهی که پیر شی گل پسر. جشن تولدت مثل خودت عالی بود.بووووووووووووووووووووس واسه جیگر خاله. راستی سمیه جون مامان پارسا احوال الهه جونو پرسیده بود جای نگرانی نیست همه چی روبه راهه فقط بخاطر کمبود وقت آپ نمیکنه.
مامان سمیه
پاسخ
ممنون آیهان کوچولو و مامان فریده مرسی که از الهه هم خبر دادی
خانوم خونه
23 بهمن 93 23:57
سلام ..ای جونم ... تولدش مباااااارک ... انشاالله 120 ساله شه ... خیلی زحمت کشیدین برا تولدش ... همه کارا هم عالی و جدید بودن.. خلاقیت و هنرتون معرکه س سمیه جان .. پسرتون هم که ماااهه .. من با اینکه از نزدیک ندیدمش اما عکساشو از رو وبلاگش تو گوشیم دارم و هر وقت میبینم برا سلامتیش دعا میکنم و کلی قربون صدقش میشم . خیلی نازه ماشالله .. خدا ببخشه بهتون ..
مامان سمیه
پاسخ
بااینکه نشناختمتون ولی ممنون لطف دارید
مامان عاطی(مرجان)
24 بهمن 93 0:51
سمیه جونم همه چی عاااالی بود'دستت طلا چه ذوقی کردم تزییناتتو دیدم'با این پسر وروجک ایول داری انشاله تزیینات و مراسم دومادیشو انجام بدی
مامان سمیه
پاسخ
ایوا مرجان انقد زود بزرگش نکن من هنوز میخوام لذت ببرم از کوچیکیش بازم ممننون بابت تبریکت
تينا
25 بهمن 93 15:08
آخي عزيزم تولدت مبارك ايشالا تولد 120 سالگيشو جشن بگيرين سميه جون براي خودت و همسرت و پسر نازت آرزوي سلامتي و موفقيت دارم
مامان سمیه
پاسخ
یک ددنیا ممونم تینا جان
مامانی ویانا
30 بهمن 93 1:06
تولد امیرطاهای خوشگل و ناز مبارک باشه همه چیز عالی بود تمش هم خیلی قشنگ شده
مامان سمیه
پاسخ
مرسی خاله پانیذ
افسونی
6 اسفند 93 19:28
واااااااااااااااااااااای ماشالله انشالله120 سالگیش عزیزم چه بامزه نشسته سرکادوهاش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله جون
خانوم خونه
24 اسفند 93 22:55
آشنا نیستم عزیزدلم ... گل پسرتونو فقط خیلی دوستش دارم ... ^_^
مامان رویا
25 اسفند 93 19:33
سلاااااااااااااام عزیییییییییییییزم اول عذرخواهی کنم بابت تاخیر تبریک تولد پسرگلمون.ماشالله مرصاد اصلآ بهم اجازه نت اومدن نمیده به به تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیز خاله ایشالله تولد 120 سالگیت امیرطاهای گلم دست مامان گلت درد نکنه خیلی زحمت کشیده و بسیار بسیار تزییناتی که انجام داده زیباست
سعیده
13 اردیبهشت 94 11:42
عزیــــــــــــــــــــــــــــــزمه-ان شاالله صد و بیست سال شه گل پسرم