امیرطاهاامیرطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

قصر خاطرات امیرطاها

بالاخره سکسکه کردی!

1392/9/28 20:46
نویسنده : مامان سمیه
478 بازدید
اشتراک گذاری

امیرطاهای فسقلی مامان

امروز انقد قربون صدقه ت رفتم که نگو

آخه بالاخره سکسکه کردنتو متوجه شدم!

میدونم خیلی دیره تو هفته 31 هستم و باید زودتر متوجه این میشدم

ولی نمیدونم که آیا تو خیلی آرومی و من خوب متوجه نمیشم، و یااینکه مامانت سربه هواست و دقت نمیکنه!

خلاصه اینکه الهی مامان فدات بشه که امروز صبح ساعت 10 با سکسکه کردنت مامانی رو خوشحال کردیقلب

 

پسندها (1)

نظرات (3)

الهه
2 دی 92 14:21
خانومی از این روزا لذت کافی رو ببر آدم بعضی وقتا بد جور دلش تنگ میشه واسه اون روزا .دیگه چیزی نمونده تا فرشته ات رو بگیری بغلت بوس برا نی نی
مامان سمیه
پاسخ
(◕‿◕) واللاه من انقد استرس کشیدم تو این مدت که لذت رو خیلی کم فهمیدم ولی باز هم خداروشکر میکنم به هرحال ممنونم الهه جان از طرف من آیهان گل گلاب رو ببوس
الهــــــــــــــــــــــــام
2 دی 92 20:21
نه گلم هنوز موفق به شعری نشدم دوست داشتی میتونی ازش استفاده کنی
مامان سمیه
پاسخ
(◕‿◕) پس سعیتو میکنی خلاصه که شعر قشنگی بود
مامان آیهان کوچولو
3 دی 92 23:59
یادش بخیر.حرکات نینی تو راهی خیلی لذتبخشه.نهایت لذتو ببر از این روزا.
مامان سمیه
پاسخ
(◕‿◕) اره واقعا لذتبخشه اما گاهی روزا که کم تکون میخوره آدم از نگرانی می میره