امیرطاهاامیرطاها، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قصر خاطرات امیرطاها

سفر به مشهدالرضا

1393/9/5 11:31
نویسنده : مامان سمیه
845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

گل خوشگل من شما برای اولین بار مهرماه سال 1393 توفیق زیارت امام رضای مهربون نصیبت شد

مامان جون نسرین و باباجون و دای دای مهدی روز پنجشنبه 10 مهر با ماشین راه افتادن

و شما و بابایی و مامانی و خانواده ی آقای میرزایی روز جمعه11 مهر صبح ساعت 11 با هواپیما رفتیم سمت مشهد

شنبه روز عرفه بود و شما همراه همه ی ما تو حرم امام رضا دعای عرفه ی امام حسین رو خوندی

خیلی پسر خوبی بودی و اصلا تو اون چند روزی که مشهد بودیم اذیت نکردی

همه ش بغل دایی مهدی و بابایی بودی

روز سه شنبه ساعت 12 هم برگشتیم سمت تبریز

تو مدتی که مشهد بودیم «بابا» و به به» گفتن رو یاد گرفتی

واین هم عکسهای امیرطاها و امام رضای مهربون:

عید قربان تدو حرم امام رضا، من و دای دای مهدی

 

عاشق آینه کاری های حرم شدم

 

مامان و بابام حتی از در و دیوار حرم هم با من عکس میگرفتن

 

شب عیدقربان همه جا تو حرم چراغونی بود

 

صحن انقلاب خیلی خوشگل و رنگارنگ بود من از همه جا بیشتر دوستش داشتم

 

من و یار وفادار سفرم؛ دای دای مهدی

 

آخرین روز رفتم نزدیک ضریح و کلی با امام رضای خوبم حرف زدم ، شما نمیدونید که ...

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مرجان مامان متین
7 آذر 93 0:53
امیرطاهای گلم زیارتت قبول انشاله سفرهای بعدی حرم کربلا و زیارت خونه ی خدا خوش به سعادتت که تو چه روزی تو صحن بودین'انشاله خدا حاجتهاتو بده پسر گلم راستی سمیه میخام بدونم تو با امیرطاهاچجوری نماز جماعت خوندی تو صحن؟
مامان سمیه
پاسخ
مرجان جون من چون مامان ایناهم بودن راحتر بودم موقع نماز میذاشتیمش وسط مامان و من نمازمونو میخوندیم
زهرا
7 آذر 93 20:00
زیارت قبول امیرطاها جون.
مامان سمیه
پاسخ
ایشالا قسمت شما هم بشه
مامان امین
24 آذر 93 13:18
ووروجک خاله زیارتت قبول خوش به حالت که مامانت برد و امام رضا رو دیدی منم پسرمو زیارت حضرت معصومه بردم. ایشالا قسمت ماهم بشه مشهد. سمیه جان از شما هم قبول باشه.ایشالا همیشه به گردش و شادی اونم از نوع دلخواهتون آخ بخورم زبونتو با حرف زدنات میبینی سمیه انگار دنیا رو به آدم میدن وقتی لب به حرف زدن میکنه انقد شیرینه که نگو...
مامان سمیه
پاسخ
ممنون آرزوجان انشاالله قسمت شماهم بشه وای آره وقتی میگه مامان دلم آب میشه
مامان و بابا
29 آذر 93 9:58
زیارت قبول امیر طاهای گل سمیه جونم فک کنم امیرطاها به تو رفته باشه
مامان سمیه
پاسخ
ممنون افسون جان انشالله نصیب شماهم بشه از چه لحاظ؟